REKLAMA
Znaleziono 392 wyników
7 nowych najemców, w tym dwa lokalne debiuty, w Galerii Olimpia w Bełchatowieartykuł
Pokaż artykuł
7 nowych najemców, w tym dwa lokalne debiuty, w Galerii Olimpia w Bełchatowie
Zarządzana przez EPP Galeria Olimpia, największy kompleks handlowy w Bełchatowie, intensywnie rozwija swoją ofertę. W ostatnim czasie podpisała umowy z siedmioma najemcami, w tym z dwoma markami nieobecnymi wcześniej na lokalnym rynku.
[Warszawa] Prawie 3,5 miliona klientów w ciągu 3,5 miesiąca Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Prawie 3,5 miliona klientów w ciągu 3,5 miesiąca Galerii Północnej
Wraz z końcem 2017 roku Galeria Północna z sukcesem zamknęła pierwszy kwartał swojej działalności. P...
[Polska] Czy zabraknie biur dla centrów BPO/ SSC?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czy zabraknie biur dla centrów BPO/ SSC?
Jeśli wysoki popyt na powierzchnię biurową w głównych ośrodkach outsourcingu w Polsce utrzyma się, m...
Grupa Arche rusza z rewitalizacją 10 zabytkowych obiektów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Arche rusza z rewitalizacją 10 zabytkowych obiektów w Polsce
Niedawno Grupa Arche SA opublikowała coroczny raport, w którym wskazuje, że w 2022 r. osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 495,2 mln zł, które zwiększyły się o 38,9 proc. w porównaniu do 2021 r. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 101,1 mln zł, czyli o 28,16 proc. więcej r./r. Natomiast zysk netto to 67,6 mln zł — wzrost o 21,14 proc. r./r. W ub.r. przychody z działalności deweloperskiej stanowiły 40,41 proc., a z działalności hoteli 48,45 proc. Pozostałe wpływy to sprzedaż prefabrykatów, mebli i gastronomia. W 2022 r. Arche sprzedała 317 lokali w tym 124 mieszkalne i 193 hotelowe.
Atrium zmieni przestrzenie publiczne wokół Domów Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie artykuł
Pokaż artykuł
Atrium zmieni przestrzenie publiczne wokół Domów Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie
Właściciel Domów Towarowych Wars Sawa Junior i zarządca Pasażu Wiecha w Warszawie, firma Atrium European Real Estate, podjęła współpracę z wielokrotnie nagradzaną pracownią architektoniczną Foster + Partners, doświadczoną w wielkomiejskich projektach rewitalizacyjnych. Jej specjaliści przeanalizują możliwości poprawy tego fragmentu miasta – od roku 2030 w dalszą przyszłość. Cel to przygotowanie na wyzwania przyszłości, tak aby budynki i ich otoczenie stały się atrakcyjną częścią wielofunkcyjnego śródmieścia Warszawy.
Galeria Kazimierz poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Kazimierz poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową
Galeria Kazimierz sukcesywnie poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową. Jest to odpowiedź centrum handlowego na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, którzy nie tylko poszukują oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowy customer experience.
Galeria Twierdza Kłodzko rozbudowuje park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Twierdza Kłodzko rozbudowuje park handlowy
W maju tego roku, EPP rozpocznie budowę nowej części parku handlowego przy Galerii Twierdza Kłodzko o powierzchni blisko 4200 mkw. Swoje salony w dwupoziomowym budynku otworzą debiutujący w rejonie Kotliny Kłodzkiej międzynarodowy retailer, z którym podpisano umowę na wynajem około 2100 mkw., a także drogeria dm, której sklep będzie miał blisko 625 mkw. Ponadto Reserved, wieloletni najemca centrum, relokuje się do większego lokalu – ok. 1450 mkw. Jego miejsce w parku handlowym, na powierzchni ponad 1000 mkw., zajmie Sinsay.
Przy centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu powstanie drugi park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Przy centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu powstanie drugi park handlowy
Nie jeden a aż dwa nowe parki handlowe powstaną przy centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu. W drugim nowym obiekcie znajdą się 3 wielkopowierzchniowe sklepy, w tym m.in. Sinsay i Maxi Zoo. Prace nad inwestycją właśnie wystartowały.
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?
Po erze supermarketów i hipermarketów sklepami pierwszego wyboru Polaków stały się dyskonty i mniejsze formaty. Pomogły w tym strategiczny rozwój sieci i dążenie do bliskości fizycznej placówek handlowych zgodnie z trendem "proximity retail", który umocnił się w pandemii. W najnowszym raporcie pt. “Nie tylko rywalizacja Biedronki z Lidlem” eksperci Colliers przeanalizowali strategie rozwoju największych graczy branży spożywczej na polskim rynku.
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie obchodzi pierwsze urodzinyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie obchodzi pierwsze urodziny
14 września 2017 roku Galeria Północna szturmem wkroczyła na handlową mapę stolicy. Nowoczesny, komp...
Przybywa centrów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Przybywa centrów handlowych
Dobra kondycja polskiego rynku przyciąga zagraniczne marki, a w naszym kraju powstają kolejne centra...
[Polska] W przyszłym roku otwarcie trzech wielkich galerii handlowych. Wśród nich Wroclaviaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] W przyszłym roku otwarcie trzech wielkich galerii handlowych. Wśród nich Wroclavia
– Rok 2016 upłynął pod znakiem oczekiwania na otwarcie centrum handlowego Posnania o powierzchn...
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie otrzymała tytuł Budowa Roku 2017artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie otrzymała tytuł Budowa Roku 2017
Galeria Północna, pierwsze nowoczesne centrum handlowe czwartej generacji otwarte w Warszawie od pon...
Stopniowe odmrażanie rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Stopniowe odmrażanie rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Jak wynika z nowego raportu JLL, całkowita powierzchnia handlowa w budowie w Polsce wynosiła na koniec czerwca 410 tys. mkw. Rynek sprzedaży detalicznej w Polsce nadal się rozwija i ewoluuje, czego potwierdzeniem jest rosnąca aktywność najemców i właścicieli.
Górny Śląsk centralnym hubem dystrybucyjnym dla Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Górny Śląsk centralnym hubem dystrybucyjnym dla Europy Środkowo-Wschodniej
Górny Śląsk to drugi do co wielkości rynek magazynowy w Polsce, a także jeden z największych rynków...
[Kraków] Czyżyny dobre miejsce do zamieszkaniaartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Czyżyny dobre miejsce do zamieszkania
Czyżby Czyżyny traktowane były przez niektórych jako prowincja, mało atrakcyjna część Krakowa? &nbs...
[Katowice] Katowice z nowym biurowcem. Został "uszyty na miarę"artykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Katowice z nowym biurowcem. Został "uszyty na miarę"
Katowicki rynek nieruchomości komercyjnych ma się coraz lepiej. Oferuje także coraz ciekawsze rozwią...
[Katowice] Mały lokal w biurowcu klasy A dla małej firmy? Katowice pokazują, że da sięartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Mały lokal w biurowcu klasy A dla małej firmy? Katowice pokazują, że da się
Biura mające po 50 m kw. to wciąż rzadkość w inwestycjach klasy A na Śląsku. Tymczasem wśród niewiel...
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejneartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejne
Parki handlowe zwiększają potencjał w sektorze i umacniają swoją pozycję na rynku. Rośnie grupa inwestorów realizujących projekty w tym formacie.
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?
Klienci nadal chcą kupować w galeriach – średni wzrost obrotów w 2022 roku w stosunku do przedpandemicznego 2019 roku wynosi ok. 11 proc. Na tym trendzie skorzystają ci gracze, którzy będą potrafili elastycznie dopasować swój model do przyzwyczajeń i oczekiwań współczesnego klienta, mówiła Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca krakowskiej firmy deweloperskiej oraz wiceprezes zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych podczas panelu "Zakupy, rozrywka i praca w czasach pandemii" na Forum Rynku Nieruchomości, który odbył się w dniach 19-20 czerwca br. w Sopocie. W swoim komentarzu podsumowuje i rozwija najważniejsze trendy na rynku retail.
REKLAMA